Kampania reklamowa produktów marki Sumin

W kwietniu firma Sumin rozpoczęła komunikację reklamową produktów ze swojego portfolio. Wsparciem reklamowym zostały objęte różne kategorie: nawozy, środki ochrony roślin, linia Zielona Apteka oraz higiena sanitarna.

Działania reklamowe są prowadzone do połowy czerwca, obejmują sponsoring wielu różnych programów w stacjach ogólnopolskich i tematycznych oraz współpracę z influencerami. Celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki Sumin oraz przybliżenie oferty produktowej.

Za planowanie, zakup i koordynację mediów odpowiada dom mediowy Media Concept.

Radosnych Świąt Wielkanocnych!

Wszystkim naszym Klientom, Partnerom, Współpracownikom i Przyjaciołom,

z okazji zbliżających Świąt Wielkanocnych chcielibyśmy złożyć koszyk świątecznych życzeń:

wiosennych nastrojów, które zaowocują prawdziwą radością, zasłużonego wypoczynku oraz wszelkiej pomyślności w życiu prywatnym i zawodowym

niech chwile spędzone z najbliższymi, napełnią wszystkich niegasnącym optymizmem oraz nadzieją na kolejne dni.

Przesyłki OLX – nowa kampania serwisu ogłoszeniowego z udziałem Janusza Chabiora

15. lutego wystartowała ogólnopolska kampania OLX , promująca nowe udogodnienie serwisu – przesyłki do paczkomatów i punktów odbioru. Na taką usługę czekało wielu użytkowników.

W najnowszej kampanii OLX podkreśla, że każdy z nas powinien mieć wybór, w jaki sposób odbierze zakupione przedmioty. Może wybrać się po nie osobiście i przy okazji realizować swoje cele, takie jak miłość do poróżowania czy poznawanie nowych osób, albo skorzystać z opcji dostawy do paczkomatów lub punktów odbioru. Rozwiązanie to pozwoli wyjść naprzeciw zarówno fanom dotychczasowego funkcjonowania serwisu, jak i miłośnikom nowoczesnych metod, którzy cenią sobie wygodę.

Opowiedziane historie pokazują różne sposoby odbioru paczek i okoliczności, które temu towarzyszą. Wszystkie łączy ta sama puenta – każdy wybiera to, co dla niego najlepsze i co przynosi mu najwięcej radości.

Ujęcia były kręcone w całej Polsce z wykorzystaniem dronów, dzięki czemu udało się uzyskać filmowy charakter spotów: Nasza najnowsza kampania powstawała w najbardziej rockandrollowych jak dotąd okolicznościach. Całą ekipą wsiedliśmy w busa i wyruszyliśmy w trasę w poszukiwaniu lokacji i  pięknych widoków – mówi Marcin Sienkowski, Head of Marketing w OLX.

Kampanię można śledzić w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych, radiu (m.in. RMF FM, Radio Zet oraz Eska) oraz na platformach VOD. Dodatkowo zaplanowane zostało oklejenie ponad 1200 paczkomatów InPost.

Strategię komunikacji i koncepcję kreatywną projektu przygotowała agencja BBDO. Za produkcję odpowiada Lucky Luciano Pictures. Postprodukcja: Xantus TV, Juice (dźwięk). Reżyseria Tadeusz Śliwa, operator Marek Sanak. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Concept.

Życzenia świąteczne 2020

W tym wyjątkowym czasie, dziękując za dotychczasową współpracę, cały zespół Media Concept życzy Państwu:

Magicznych chwil spędzonych w gronie najbliższych,

Energii do pokonywania przeciwności losu,

Realizacji wszystkich zamierzonych celów,

Refleksji dotyczących minionego roku,

Yyy… i dużo humoru!

Czasu na odbudowanie zerwanych więzi,

Harmonii ducha,

Radości z najdrobniejszych gestów,

I obecności drugiego człowieka,

Spokoju po tym trudnym roku,

Tylko udanych dni,

Mnóstwa sukcesów na polu zawodowym i prywatnym,

Atmosfery prawdziwych Świąt,

Spełnienia najskrytszych marzeń

!

Centra Exide ponownie edukuje, jak postępować z akumulatorem

Zużyte akumulatory stanowią poważne zagrożenie dla środowiska. Centra Exide od kilku lat prowadzi akcję uświadamiającą, jak należy obchodzić się z wyeksploatowanym sprzętem, aby nie szkodzić ekologii, a także w jaki sposób ponownie wykorzystać w recyklingu zawarte w nim surowce. Na dedykowanym serwisie akumulator.pl można znaleźć garść przydatnych porad, nie tylko odnośnie zużytych produktów, ale także wskazówki dotyczące wyboru nowego akumulatora, prawidłowego sposobu użytkowania, czy bezpiecznej techniki jazdy.

Akcja rozpoczęła się w październiku i będzie trwała do stycznia. Kampania obejmuje stacje tematyczne, a uzupełnieniem aktywności jest online: reklamy graficzne na portalach motoryzacyjnych.

Za planowanie, zakup i koordynację mediów odpowiada dom mediowy Media Concept.