Ruszyła nowa kampania promocyjna Valdinox, polskiej marki naczyń i narzędzi kuchennych dedykowanych szefom kuchni oraz pasjonatom sztuki kulinarnej. Za pomocą szeroko zakrojonej kampanii, marka chce dotrzeć do grona odbiorców, którzy jeszcze nie mieli okazji przetestować ich naczyń.
Podczas trwania kampanii realizowane będą sponsoringi w telewizji, m.in. programu TVN „Kuchenne Rewolucje” prowadzonego przez Magdę Gessler. Dodatkowo zaplanowano lokowanie produktów oraz konkurs w programie „Ewa Gotuje”, a transmisje poszczególnych odcinków będzie można śledzić w okresie od października do grudnia 2021 w telewizji Polsat.
W ramach działań promocyjnych odbędzie się również kampania z influencerami na YouTube, z lokowaniem produktów Valdinox w filmach takich twórców jak Ania Bardowska, Tomasz Strzelczyk „Oddasz Fartucha” czy Piotr Ogiński z kanału „Kocham Gotować”.
Jako wsparcie kampanii telewizyjnej, zaplanowano kampanię prasową w najbardziej poczytnych polskich czasopismach kulinarnych i tematycznych, m.in. Claudia czy Moje Gotowanie.
Za planowanie, zakup i koordynację mediów odpowiada dom mediowy Media Concept.