Growth. Między innowacją a efektywnością

Forum IAB - Stand

W dniach 5-6 czerwca mieliśmy szansę uczestniczyć w jednym z najbardziej prestiżowych wydarzeń w branży marketingu – Forum IAB.

Hasło tegorocznej, już XIII edycji, brzmiało: „Growth. Między innowacją a efektywnością”.

Dzięki zaproszonym prelegentom mogliśmy posłuchać w różnych aspektach o tym, czym jest wzrost i jak go osiągnąć.

Eksperci podkreślali konieczność modyfikacji procesu profilowania klientów – zamiast skupiać się na motywacjach, warto bliżej przyjrzeć się ich zachowaniom. Równie ważne jest, aby na bieżąco śledzić trendy i właściwie interpretować ich następstwa.

Budowanie wzrostu sprowadza się także do transformacji cyfrowej i otwarcia się na digital commerce. Jak podkreślali prelegenci, w momencie gdy nastąpi przełom w myśleniu o biznesie, wtedy też pojawi się wzrost. Wśród omawianych tematów pojawił się także m.in. influencer marketing, sztuczna inteligencja, data driven marketing oraz ślepota reklamowa.

Zgromadzeni mieli również okazję przekonać się, jakie zagrożenia niesie za sobą brak wiedzy o mechanizmach funkcjonowania Internetu i nowych technologii.

Dużym ułatwieniem organizacyjnym była aplikacja, która pozwalała wybrać i zaplanować uczestnictwo wybranych prelekcjach.

Z Forum IAB wróciliśmy bogatsi w wiedzę, nowe znajomości i dużą porcję motywacji.

Forum IAB - program

Kampania Hemorigenu Femina

Herbapol Wrocław wprowadził do komunikacji reklamowej kolejny produkt ze swojej oferty – Hemorigen Femina.

Jest to suplement diety przeznaczony dla kobiet w okresie krwawień menstruacyjnych, uzupełniający codzienną dietę w składniki wspomagające prawidłowe funkcjonowanie układu krwionośnego i prawidłowy proces krzepnięcia krwi.

Celem kampanii było dotarcie do młodych kobiet oraz doradzenie im, w jaki sposób mogą wspomóc swój organizm podczas krwawień miesiączkowych.

Media w kampanii obejmowały publikację reklam w kobiecych tytułach prasowych.

Reklama prasowa Hemorigen Femina

Kontekstowa promocja Holzschutz – Creme w telewizji

Remmers w telewizji: lokowanie i sponsoring

Holzschutz – Creme to krem rozpuszczalnikowy firmy Remmers do ochrony i dekoracji drewna, oferującej systemowe rozwiązania do renowacji, uszlachetniania i ochrony tego naturalnego materiału.

Niestandardowe działania obejmują lokowanie i sponsoringi Akademii Ogrodnika, w której pokazane zostaną sposoby dbania o drewno na zewnątrz.

Kampania obejmuje anteny HGTV, TVN24 i TVN Style. Uzupełnienie aktywności to online: sponsoringi w serwisie VOD player.pl.

Za planowanie, zakup i koordynację mediów odpowiada dom mediowy Media Concept.

Konferencja tvday

Konferencja tvday

Pod koniec marca odbyła się 3 edycja konferencji organizowanej przez TVN. Jej głównym tematem było znaczenie telewizji we współczesnych media miksach. Wydarzenie skierowane było do domów mediowych, reklamodawców, nadawców.

Wystąpienia prelegentów i ich prezentacje są już dostępne na stronie TVN Media: tv.tvnmedia.pl/konferencja/ . Polecamy je jako źródło wiedzy o współczesnych mediach i jako inspirację do działań marketingowych.

Z punktu widzenia domu mediowego i planowania mediów szczególnie zachęcamy do zapoznania się z 3 prezentacjami:

  • Jenni Romaniuk „Reaching out to build a strong Brand Identity”
  • Leslie Wood „Five Keys of Effective Advertising”
  • Leslie Wood „Five Keys of Effective Advertising”

Znajdź pracę w Niemczech i zmień swoje życie z Mondi Polska

Pośrednik pracy Mondi Polska oferuje pomoc w znalezieniu pracy w Niemczech i podniesienie dzięki temu standardu swojego życia.

Idea kampanii opiera się na opowiedzeniu historii sukcesu pary pracowników, którzy dzięki pośrednikowi znaleźli pracę w Niemczech, przeprowadzili się tam i odmienili swoje życie. Jest to w 100% prawdziwa historia przedstawiona za pomocą spotu reklamowego.

Plan kampanii zakłada dwa cele mediowe – budowanie zasięgu spotu oraz generowanie ruchu na stronie, na której znaleźć można więcej szczegółów z historii pary oraz oferty pracy w Niemczech.

Media, które zostały użyte w kampanii to:

  • reklama wideo w serwisie YouTube i sieciach partnerskich
  • reklamy graficzne w serwisach z ogłoszeniami o pracy za granicą
  • reklamy na smartfonach skierowane do osób zainteresowanych pracą w Niemczech, którzy aktywnie korzystają z aplikacji z wyszukiwarką ofert pracy
  • reklama na ekranach LED w środkach komunikacji miejskiej w Poznaniu oraz w pociągach Kolei Wielkopolskich
Reklama Mondi led w komunikacji miejskiej

Dom mediowy Media Concept odpowiada za zakup mediów oraz koordynację działań online i offline.