Centra Exide kontynuuje kampanię edukacyjną

Centra Exide layout reklamowy

Centra Exide powraca z publiczną kampanią edukacyjną „Exide – Włącz ekomyślenie”. Twarzą akcji jest jeden z najsłynniejszych mechaników w Polsce – Adam Klimek, który pokazuje jak w bezpieczny sposób należy dbać o akumulatory, aby służyły jak najdłużej, a także jak powinien wyglądać ich recykling.

Kampania rozpoczęła się na początku października i obejmuje swoimi działaniami: telewizję, serwis Ipla, prasę motoryzacyjną oraz reklamy graficzne w Internecie.

Celem mediowym kampanii jest zbudowanie szerokiego zasięgu i dotarcie do grupy celowej, którą stanowią przede wszystkim właściciele aut.

Dom mediowy Media Concept odpowiada za zakup mediów oraz koordynację działań online i offline.

Analiza cross-platform w Analyticsie: usługa Aplikacje + Internet

W Analyticsie, jednym z głównych narzędzi do internetowych analiz, dostępny jest nowy typ usługi. Do tej pory z wykorzystaniem Analyticsa można było badać oddzielnie witryny i oddzielnie aplikacje. Obecnie jest trzecia możliwość – badanie użytkowników aplikacji i witryny w jednej usłudze: Aplikacje + Internet (ang. APP + Web).

Nowy model kładzie nacisk na użytkownika i zdarzenia bardziej niż na sesje – zmienia zatem dotychczasowy model analizowania danych. Dzięki niemu można w jednym miejscu zestawiać dane z mobilnych aplikacji i stron WWW. Oprócz wyświetleń stron, można także automatycznie mierzyć wiele typowych zdarzeń internetowych, takich jak przewijanie, pobieranie, wyświetlenia video. Usługę można wykorzystywać także do samych stron internetowych, niekoniecznie trzeba łączyć dane z aplikacji i strony.

Nowe narzędzie dostępne jest we wczesnej wersji beta: prowadzimy jego testy na razie na naszej własnej stronie, by ocenić, czy warto już w tej fazie rozwoju implementować to rozwiązanie u klientów.

Growth. Między innowacją a efektywnością

Forum IAB - Stand

W dniach 5-6 czerwca mieliśmy szansę uczestniczyć w jednym z najbardziej prestiżowych wydarzeń w branży marketingu – Forum IAB.

Hasło tegorocznej, już XIII edycji, brzmiało: „Growth. Między innowacją a efektywnością”.

Dzięki zaproszonym prelegentom mogliśmy posłuchać w różnych aspektach o tym, czym jest wzrost i jak go osiągnąć.

Eksperci podkreślali konieczność modyfikacji procesu profilowania klientów – zamiast skupiać się na motywacjach, warto bliżej przyjrzeć się ich zachowaniom. Równie ważne jest, aby na bieżąco śledzić trendy i właściwie interpretować ich następstwa.

Budowanie wzrostu sprowadza się także do transformacji cyfrowej i otwarcia się na digital commerce. Jak podkreślali prelegenci, w momencie gdy nastąpi przełom w myśleniu o biznesie, wtedy też pojawi się wzrost. Wśród omawianych tematów pojawił się także m.in. influencer marketing, sztuczna inteligencja, data driven marketing oraz ślepota reklamowa.

Zgromadzeni mieli również okazję przekonać się, jakie zagrożenia niesie za sobą brak wiedzy o mechanizmach funkcjonowania Internetu i nowych technologii.

Dużym ułatwieniem organizacyjnym była aplikacja, która pozwalała wybrać i zaplanować uczestnictwo wybranych prelekcjach.

Z Forum IAB wróciliśmy bogatsi w wiedzę, nowe znajomości i dużą porcję motywacji.

Forum IAB - program

Kampania Hemorigenu Femina

Herbapol Wrocław wprowadził do komunikacji reklamowej kolejny produkt ze swojej oferty – Hemorigen Femina.

Jest to suplement diety przeznaczony dla kobiet w okresie krwawień menstruacyjnych, uzupełniający codzienną dietę w składniki wspomagające prawidłowe funkcjonowanie układu krwionośnego i prawidłowy proces krzepnięcia krwi.

Celem kampanii było dotarcie do młodych kobiet oraz doradzenie im, w jaki sposób mogą wspomóc swój organizm podczas krwawień miesiączkowych.

Media w kampanii obejmowały publikację reklam w kobiecych tytułach prasowych.

Reklama prasowa Hemorigen Femina

Kontekstowa promocja Holzschutz – Creme w telewizji

Remmers w telewizji: lokowanie i sponsoring

Holzschutz – Creme to krem rozpuszczalnikowy firmy Remmers do ochrony i dekoracji drewna, oferującej systemowe rozwiązania do renowacji, uszlachetniania i ochrony tego naturalnego materiału.

Niestandardowe działania obejmują lokowanie i sponsoringi Akademii Ogrodnika, w której pokazane zostaną sposoby dbania o drewno na zewnątrz.

Kampania obejmuje anteny HGTV, TVN24 i TVN Style. Uzupełnienie aktywności to online: sponsoringi w serwisie VOD player.pl.

Za planowanie, zakup i koordynację mediów odpowiada dom mediowy Media Concept.