Nowa kampania promocyjna dla Range Rovera Sport

Z początkiem kwietnia wystartowała kampania promocyjna dla Range Rovera Sport – luksusowego hybrydowego SUV-a, który wyróżnia się w swojej kategorii wyjątkowymi możliwościami terenowymi.

Przy projektowaniu Range Rovera Sport przywiązano ogromną wagę do każdego szczegółu. RR Sport to aż 90 cm głębokości brodzenia i siedem trybów terenowych do wyboru. Aktualna komunikacja pod hasłem “Nic nie musi. Może wszystko” przedstawia auto jako to, dla którego nie istnieją żadne ograniczenia.

Początek kampanii skupiony był wokół kampanii video, która miała zaprezentować Range Rovera Sport oraz budować świadomość marki. Następnie wdrożone zostały działania performance mające na celu pozyskanie leadów w różnych kanałach digital. W kampanii wykorzystano także różnorodne nośniki reklamy zewnętrznej – od digitalowych ekranów aż do kilkudziesięciometrowego nośnika na estakadzie dojazdowej do lotniska Chopina. W maju i czerwcu trwa również ekspozycja samochodu w strefie odlotów. Całą kampanię uzupełnia reklama w prasie branżowej.