Zmień pracę na dobre – kampania zrealizowana dla OLX nagrodzona Effie

Grafika przedstawiająca nagrodę Effie dla Media Concept za kampanię OLX Praca

We wtorek 7.11 odbyła się Gala Effie Awards Poland 2023. Mamy ogromną przyjemność ogłosić, że nasza kampania „Zmień pracę na dobre” zrealizowana z Grupą OLX Polska zdobyła BRĄZ w kategorii Services.

Nagrodzona kampania OLX Praca miała na celu pokazanie, że hamując rynek i rosnąca niepewność nie muszą być żadną przeszkodą do wzrostów, jakie może zanotować serwis z ogłoszeniami o pracę. W trakcie trwania kampanii liczba użytkowników z kluczowej TG Grey Collar wzrosła +16,1%r/r, a liczba odpowiedzi na ogłoszenia +23,5%.
Portal odnotował najwyższe wyniki we wszystkich świadomościowych, wizerunkowych, a także biznesowych wskaźnikach, co wyraźnie wskazuje na sukces zrealizowanej kampanii.

Kampania „Zmień pracę na dobre” realizowana była z udziałem Wojciecha Manna oraz emitowana w telewizji, na platformach VOD, w radiu i internecie.
Za koncept kreatywny odpowiada agencja DDB Warszawa. Media (TV, radio, VOD) zaplanował i kupił Media Concept.

Źródło: konkursy.sar.org.pl/nominacje/effie/zg/10848