We wtorek 7.11 odbyła się Gala Effie Awards Poland 2023. Mamy ogromną przyjemność ogłosić, że nasza kampania „Zmień pracę na dobre” zrealizowana z Grupą OLX Polska zdobyła BRĄZ w kategorii Services.
Nagrodzona kampania OLX Praca miała na celu pokazanie, że hamując rynek i rosnąca niepewność nie muszą być żadną przeszkodą do wzrostów, jakie może zanotować serwis z ogłoszeniami o pracę. W trakcie trwania kampanii liczba użytkowników z kluczowej TG Grey Collar wzrosła +16,1%r/r, a liczba odpowiedzi na ogłoszenia +23,5%.
Portal odnotował najwyższe wyniki we wszystkich świadomościowych, wizerunkowych, a także biznesowych wskaźnikach, co wyraźnie wskazuje na sukces zrealizowanej kampanii.
Kampania „Zmień pracę na dobre” realizowana była z udziałem Wojciecha Manna oraz emitowana w telewizji, na platformach VOD, w radiu i internecie.
Za koncept kreatywny odpowiada agencja DDB Warszawa. Media (TV, radio, VOD) zaplanował i kupił Media Concept.