Życzenia świąteczne 2021

Drodzy Klienci, Przyjaciele, Współpracownicy,

Rok 2021 obfitował w wiele wyzwań.

Wspólnie stawialiśmy czoła pojawiającym się trudnościom,

I razem cieszyliśmy się z osiąganych sukcesów.

Nadszedł czas, żeby zatrzymać się i podziękować Wam

Za kolejny udany rok współpracy oraz za zaufanie,

którym nas darzycie.

Życzymy Wszystkim nieustającej pasji do robienia tego,

co przynosi Wam prawdziwą radość oraz kolejnego roku pełnego

nieskończonych możliwości, zarówno zawodowych jak i prywatnych.

Na koniec życzymy Wam tego co najważniejsze – pełnej ciepła rodzinnej atmosfery.

Oby życzenia, które niedługo usłyszymy od najbliższych, każdemu się ziściły.

Centra Excide po raz kolejny powraca z kampanią edukacyjną – Włącz Ekomyślenie

Grafika: Centra-Exide

Zużyte akumulatory i baterie to odpady, które stanowią szczególne zagrożenie dla środowiska.

Exide Technologies ponownie promuje proekologiczne zachowania i zwraca uwagę na to, by wybierać taki akumulator, który odpowiada zapotrzebowaniu energetycznemu danego samochodu, poddawać go okresowej profilaktycznej diagnostyce, a gdy się zużyje, przekazać do recyklingu.

Akcja rozpoczęła się w październiku i będzie trwała do końca grudnia. Kampania telewizyjna obejmuje stacje tematyczne, a uzupełnieniem aktywności jest online, gdzie wykorzystywane są reklamy graficzne na portalach motoryzacyjnych.

Za planowanie, zakup i koordynację mediów odpowiada dom mediowy Media Concept.

Nowa kampania promocyjna marki Valdinox

Naczynia Valdinox

Ruszyła nowa kampania promocyjna Valdinox, polskiej marki naczyń i narzędzi kuchennych dedykowanych szefom kuchni oraz pasjonatom sztuki kulinarnej. Za pomocą szeroko zakrojonej kampanii, marka chce dotrzeć do grona odbiorców, którzy jeszcze nie mieli okazji przetestować ich naczyń.

Podczas trwania kampanii realizowane będą sponsoringi w telewizji, m.in. programu TVN „Kuchenne Rewolucje” prowadzonego przez Magdę Gessler. Dodatkowo zaplanowano lokowanie produktów oraz konkurs w programie „Ewa Gotuje”, a transmisje poszczególnych odcinków będzie można śledzić w okresie od października do grudnia 2021 w telewizji Polsat.

W ramach działań promocyjnych odbędzie się również kampania z influencerami na YouTube, z lokowaniem produktów Valdinox w filmach takich twórców jak Ania Bardowska, Tomasz Strzelczyk „Oddasz Fartucha” czy Piotr Ogiński z kanału „Kocham Gotować”.

Jako wsparcie kampanii telewizyjnej, zaplanowano kampanię prasową w najbardziej poczytnych polskich czasopismach kulinarnych i tematycznych, m.in. Claudia czy Moje Gotowanie.

Za planowanie, zakup i koordynację mediów odpowiada dom mediowy Media Concept.

Otodom z nową kampanią wizerunkową i identyfikacją wizualną

Otodom logo

Serwis z nieruchomościami Otodom działa na rynku już od 15 lat. Nie ma wątpliwości, że jako najpopularniejszy serwis z nieruchomościami w Polsce pomógł wielu ludziom w poszukiwaniach idealnego domu lub mieszkania. Dziś jako lider rynkowy ma ambicje tę rolę poszerzać, aby inspirować, doradzać i pomagać w podejmowaniu świadomych decyzji. Nowa strategia biznesowa wymaga wyraźnego podkreślenia, stąd decyzja o odświeżeniu identyfikacji wizualnej i nowej platformie komunikacji.  

6 września, wraz z rebrandingiem wystartowała nowa kampania reklamowa pod hasłem „Otodom,  który mi odpowiada”. Główna oś komunikacji oparta jest o serię 3 spotów. W rolę narratorów przedstawionych historii wcielają się domy i mieszkania, które opowiadają w jaki sposób pierwszy raz spotkały się z właścicielami.

W kampanii wykorzystano spoty 30” oraz 45”, które można oglądać w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Aktywność telewizyjną uzupełnia sponsoring programu „House Hunters” na antenie HGTV, a także działania radiowe i digitalowe.

Za kampanię online odpowiada agencja SalesTube, za komunikację marki w kanałach social media agencja dotRelations, natomiast aktywności PR prowadzi Havas PR Warsaw. Za planowanie, zakup i koordynację mediów odpowiada dom mediowy Media Concept.

Serwis Otodom startuje również z nową inicjatywą Szczęśliwy Dom. Jej pierwszą odsłoną jest Badanie dobrostanu Polaków w miejscu zamieszkania, przeprowadzone we współpracy z psychologami SWPS. Raport można znaleźć pod linkiem: https://blog.otodom.pl/raport_szczesliwe_cztery_sciany.pdf

Bezkompromisowa tradycja i przyszłość bez kompromisów – wizerunkowa kampania elektrycznego Jaguara I-PACE

Grafika: Jaguar I-PACE

Jaguar to marka szczególna, mocno osadzona w historii, a jednocześnie innowacyjna i lubiąca podejmować eksperymenty. Bezkompromisowość ma we krwi. Taki jest również elektryczny Jaguar I-PACE, który przekracza granice czasu i jest odpowiedzią brytyjskiej marki na nadchodzącą przyszłość. Łączy najlepsze tradycje z najnowszymi technologiami i nowoczesnym designem.

Kampania prezentująca klasycznego i elektrycznego Jaguara to nie tylko dziesiątki billboardów w całym kraju, ale również emisje w prasie oraz kampania digitalowa wykorzystująca szereg formatów i kanałów online.

Działania wizerunkowe zostały uzupełnione akcją specjalną – na łamach serwisu Onet Facet ukazał się wyjątkowy program, w którym znany prezenter telewizyjny zagląda do historii marki Jaguar oraz wraz z fanami klasyków testuje elektrycznego SUV-a na torze wyścigowym. Materiał do obejrzenia pod tym linkiem.

Koncept kreatywny kampanii przygotowała agencja JUST. Za planowanie, zakup i koordynację mediów odpowiada dom mediowy Media Concept.