Fixly z nowym brand hero oraz strategią marki

Z początkiem maja wystartowała kampania promocyjna Fixly – platformy do zamawiania wykonawców, oferującej ponad różnych 400 rodzajów usług.

Nowa komunikacja pod hasłem „Fix Lee, jak Fixly od usług” przedstawia markę jako bohatera, który bez względu na okoliczności zawsze czuwa nad rozwiązaniem problemów przytrafiających się użytkownikowi. Dzięki temu, że doskonale zna jego potrzeby, zapewnia poczucie bezpieczeństwa i kontrolę nad sytuacją. Sprawia, że rzeczy dzieją się skuteczniej, a ludzie oszczędzają swój cenny czas.

W kampanii wykorzystano spoty 6”, 15” i 30”, które można oglądać w mediach społecznościowych oraz na platformach VOD, a także busbacki w 10 największych aglomeracjach.

Za przygotowanie spotu odpowiada Feeders Agency. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Warsaw Production, a reżyserią Aurelia Frydrych-Zdanowska i Paweł Zdanowski. Postprodukcja obrazu i dźwięku odbyła się w Film Garden. Za planowanie, i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Concept.