Otodom z nową kampanią wizerunkową i identyfikacją wizualną

Otodom logo

Serwis z nieruchomościami Otodom działa na rynku już od 15 lat. Nie ma wątpliwości, że jako najpopularniejszy serwis z nieruchomościami w Polsce pomógł wielu ludziom w poszukiwaniach idealnego domu lub mieszkania. Dziś jako lider rynkowy ma ambicje tę rolę poszerzać, aby inspirować, doradzać i pomagać w podejmowaniu świadomych decyzji. Nowa strategia biznesowa wymaga wyraźnego podkreślenia, stąd decyzja o odświeżeniu identyfikacji wizualnej i nowej platformie komunikacji.  

6 września, wraz z rebrandingiem wystartowała nowa kampania reklamowa pod hasłem „Otodom,  który mi odpowiada”. Główna oś komunikacji oparta jest o serię 3 spotów. W rolę narratorów przedstawionych historii wcielają się domy i mieszkania, które opowiadają w jaki sposób pierwszy raz spotkały się z właścicielami.

W kampanii wykorzystano spoty 30” oraz 45”, które można oglądać w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Aktywność telewizyjną uzupełnia sponsoring programu „House Hunters” na antenie HGTV, a także działania radiowe i digitalowe.

Za kampanię online odpowiada agencja SalesTube, za komunikację marki w kanałach social media agencja dotRelations, natomiast aktywności PR prowadzi Havas PR Warsaw. Za planowanie, zakup i koordynację mediów odpowiada dom mediowy Media Concept.

Serwis Otodom startuje również z nową inicjatywą Szczęśliwy Dom. Jej pierwszą odsłoną jest Badanie dobrostanu Polaków w miejscu zamieszkania, przeprowadzone we współpracy z psychologami SWPS. Raport można znaleźć pod linkiem: https://blog.otodom.pl/raport_szczesliwe_cztery_sciany.pdf