Jaguar to marka szczególna, mocno osadzona w historii, a jednocześnie innowacyjna i lubiąca podejmować eksperymenty. Bezkompromisowość ma we krwi. Taki jest również elektryczny Jaguar I-PACE, który przekracza granice czasu i jest odpowiedzią brytyjskiej marki na nadchodzącą przyszłość. Łączy najlepsze tradycje z najnowszymi technologiami i nowoczesnym designem.
Kampania prezentująca klasycznego i elektrycznego Jaguara to nie tylko dziesiątki billboardów w całym kraju, ale również emisje w prasie oraz kampania digitalowa wykorzystująca szereg formatów i kanałów online.
Działania wizerunkowe zostały uzupełnione akcją specjalną – na łamach serwisu Onet Facet ukazał się wyjątkowy program, w którym znany prezenter telewizyjny zagląda do historii marki Jaguar oraz wraz z fanami klasyków testuje elektrycznego SUV-a na torze wyścigowym. Materiał do obejrzenia pod tym linkiem.
Koncept kreatywny kampanii przygotowała agencja JUST. Za planowanie, zakup i koordynację mediów odpowiada dom mediowy Media Concept.