Open’er w telewizji

Logo Open'er Festival

W czerwcu rozpoczęła się kampania telewizyjna Open’er Festival.

Kampanię spotową w telewizji oparto o dopasowane do grupy celowej stacje lifestylowe i filmowe. Wzmocnieniem była obecność w TVN przy wybranych programach.

Kampanię spotową zaplanował i kupił dom mediowy Media Concept.

Solidny wybór. tesa. Wiosenna kampania

W kwietniu rozpoczęła się kampania plastrów montażowych tesa® Powerstrips.

Reklamy promują plastry montażowe tesa®, które zapewniają pewne mocowanie bez potrzeby korzystania z młotka i gwoździ.

Kampania obejmuje emisje w stacjach ogólnopolskich i dopasowanych do grupy celowej kanałach tematycznych. Uzupełnienie kampanii to emisje spotu w serwisach VoD.

Kurier z przesłaniem. GLS

Logo GLS. Kurier z przesłaniem

Firma kurierska GLS z pierwszą kampanią reklamową.

Emocjonalny spot video wpisujący się w nurt human to human to główny format reklamowy kampanii.

Zasięgowe działania objęły telewizję, Internet (m.in. serwisy VoD, strony e-commerce) i prasę (magazyny branżowe). 

Kampanię zaplanował i kupił Media Concept, strategię i kreację przygotowała agencja Just.

Kampania Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju

Logo Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju

Media Concept zdobył zlecenie w przetargu, w którym pokonał 12 podmiotów.

Kampania promowała źródła informacji na temat Funduszy Europejskich (Portal Funduszy Europejskich i sieć Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich). Działania prowadzone były na portalach horyzontalnych, Facebooku, YouTubie i Google.

Bilet Seniora. PEKA

Rozpoczęła się kampania zachęcająca osoby w wieku od 65 do 69 roku życia do skorzystania z Biletu Seniora.

Od 1 listopada 2015 w Poznaniu obowiązywać będzie nowy roczny bilet (ważność 366 dni), który seniorzy będą mogli nabyć w cenie 50 zł, na imienną kartę PEKA.

Kampania zaplanowana została w lokalnym radiu oraz w lokalnej prasie.

Reklama prasowa kampanii Bilet Seniora PEKA