Mistrzostwo w Twoim wykonaniu. Altax

Logo Altax

Szybkoschnący impregnat do drewna Altax w kampanii promocyjnej.

Cel kampanii to wyeksponowanie największych zalet impregnatu Altax – ekspresowego czasu schnięcia i trwałości. Preparat pozwala wykonać prace renowacyjne w ciągu jednego dnia, a już po godzinie od zastosowania materiał jest odporny na deszcz.

Trzon kampanii stanowi koncept „Mistrzostwa Polski w impregnowaniu drewna na czas” i związany z tym hasłem spot telewizyjny.

Telewizja to główne medium kampanii – wykorzystano zasięgowe stacje ogólnopolskie i dopasowane do grupy celowej kanały tematyczne. Uzupełnienie media miksu to prasa – tytuły branżowe: dom, wnętrze i ogród oraz magazyny budowlane. Działania reklamowa potrwają do końca sierpnia.

Altax specjalizuje się w preparatach do dekoracji i ochrony drewna takich jak impregnaty, oleje, emalie, lakiery, lakierobejce, przeznaczonych dla profesjonalistów i użytkowników indywidualnych.

Media Concept odpowiada za planowanie i zakup mediów oraz koordynację części działań PR.

Life Festival Oświęcim

Logo Life Festival Oświęcim

Kampania promująca Life Festival Oświęcim w mediach cyfrowych.

Działania reklamowe skierowane do miłośników muzyki zainteresowanych koncertami i festiwalami obejmują dopasowane do tematyki kampanii zasięgowe pakiety witryn internetowych (kultura, rozrywka). Uzupełnienie stanowią emisje w serwisie muzycznym Spotify i mobilnych serwisach (m.in. muno.pl). Kampania trwa od marca do połowy czerwca.

Międzynarodowy, wielokulturowy Life Festival Oświęcim istnieje od 2010 r. Szósta edycja potrwa od 17 do 20 czerwca 2015.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Concept.

Headline Life Festival Oświęcim

Pokon w telewizji

Logo Pokon

Nawozy i środki do pielęgnacji roślin Pokon w marcu z niestandardową obecnością w telewizji.

Kampania obejmuje obecność w tematycznych programach Maja w Ogrodzie i Akademia Ogrodnika (TVN, TVN Meteo) pod postacią lokowania produktu i sponsoringów. Wzmocnienie kampanii to sponsoring porannego Dzień Dobry TVN.

Media Concept odpowiada za planowanie i zakup mediów oraz produkcję materiałów reklamowych.

Pokon to holenderskiej produkcji nawozy i środki do pielęgnacji roślin domowych i ogrodowych, lider na holenderskim rynku.

Layout Pokon
Layout Pokon

Gotowe na Święta. Drogerie Natura

Od listopada do grudnia trwa świąteczna kampania Drogerii Natura „Gotowe na Święta”.

Działania promocyjne obejmują radio (pakiety radiowe – RMF na Maxxxa, Drapacz Chmur, Zet Total), prasę (magazyny kobiece, np. Naj czy Olivia, prasa telewizyjna, np. To & Owo), outdoor (citylighty, frontlighty, billboardy) oraz Internet.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Concept.

Billboard Drogeria Natura
 Citylight Drogeria Natura

Pierwsza telewizyjna kampania Fit&Easy

Logo Fit&Easy

W listopadzie rozpoczęła się pierwsza telewizyjna kampania mieszanek sałat i warzyw Fit&Easy.

Kampania obejmuje trzy 15-sekundowe spoty emitowane w telewizji (TVN, kanały tematyczne TVN, Polsatu i TVP) oraz Internecie (serwisy VoD).

Dwie reklamy są poświęcone mieszankom sałat Family i Active, trzecia pokazuje umyty szpinak, roszponkę i rukolę. Bohaterami spotów są paczki Fit&Easy, które wykorzystując humor sytuacyjny i słowny prezentują zalety produktów (zdrowe, umyte i gotowe do jedzenia).

Kampania marek produkowanych przez Green Factory Holding potrwa od listopada do grudnia.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Concept.