Szybkoschnący impregnat do drewna Altax w kampanii promocyjnej.
Cel kampanii to wyeksponowanie największych zalet impregnatu Altax – ekspresowego czasu schnięcia i trwałości. Preparat pozwala wykonać prace renowacyjne w ciągu jednego dnia, a już po godzinie od zastosowania materiał jest odporny na deszcz.
Trzon kampanii stanowi koncept „Mistrzostwa Polski w impregnowaniu drewna na czas” i związany z tym hasłem spot telewizyjny.
Telewizja to główne medium kampanii – wykorzystano zasięgowe stacje ogólnopolskie i dopasowane do grupy celowej kanały tematyczne. Uzupełnienie media miksu to prasa – tytuły branżowe: dom, wnętrze i ogród oraz magazyny budowlane. Działania reklamowa potrwają do końca sierpnia.
Altax specjalizuje się w preparatach do dekoracji i ochrony drewna takich jak impregnaty, oleje, emalie, lakiery, lakierobejce, przeznaczonych dla profesjonalistów i użytkowników indywidualnych.
Media Concept odpowiada za planowanie i zakup mediów oraz koordynację części działań PR.