Mikki – nasz podopieczny

W ramach czynienia świata choć odrobinę lepszym zostaliśmy wirtualnym opiekunem Mikkiego.

To pies w średnim wieku w typie owczarka niemieckiego. Od szczenięcia żył na niewielkim podwórku, którego nigdy nie opuszczał i które stało się dla niego całym światem. Brak socjalizacji i dobrych doświadczeń sprawił, że Mikki był psem nieufnym, wycofanym i wyraźnie smutnym. Po zabraniu z tych okropnych warunków, pod okiem wyspecjalizowanych opiekunów, poczynił spore postępy w kontakcie z ludźmi i otaczającym go światem. 

Mikki od kilku lat pozostaje pod opieką wielkopolskiej Fundacji „Głosem Zwierząt”.
 
Więcej informacji o Mikkim na stronie Fundacji.
Pies Mikki

Wizerunkowa kampania SGB

Banki spółdzielcze prezentują się w niej jako instytucje bliskie i przyjazne klientom.

Działania prowadzone są pod hasłem „W świecie, w którym liczą się pieniądze, my pamiętamy o ludziach”.

Zasięgowe emisje obejmują duże stacje ogólnopolskie (TVP 1,2, Polsat, TVN) i stacje tematyczne. Wykorzystano tradycyjne spoty reklamowe wraz ze sponsoringami.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Concept, za kreację agencja Men at Work.

Disney On Ice: 100 lat magii Disneya

Telewizyjna kampania widowiska organizowanego przez Alter Art.

14 ponadczasowych bajek, 30 piosenek oraz ponad 50 niezapomnianych bohaterów, w tym Anna, Elsa i Olaf z disneyowskiej Krainy Lodu. Widowisko odbędzie się jesienią w 5 polskich miastach (Łodzi, Gdańsku, Katowicach, Warszawie i Krakowie).

Media Concept odpowiada za zaplanowanie i zakup emisji w zasięgowej telewizji ogólnopolskiej i dopasowanych do grupy celowej kanałach tematycznych.

Festiwal Frazy

Layout Festiwal Frazy - Festiwal Słowa w Piosence

Multimedialna kampania dla Festiwalu Frazy w Poznaniu.

Media Concept odpowiada za zaplanowanie i zakup mediów na rynku lokalnym i ogólnopolskim. Działania obejmują telewizję, Internet, prasę, radio i nośniki reklamy zewnętrznej.

Festiwal Frazy jest organizowany przez Bibliotekę Raczyńskich, Miasto Poznań, mecenasem jest PKO BP. Odbywa się w Poznaniu w dn. 3-8 listopada. Wystąpią m. in. Jaromír Nohavica, Łona i Webber, Zespół Variété, Piotr Machalica.

Media Concept na pierwszym miejscu w 11 kategoriach badania M&MP

Innowacyjne podejście do planowania mediów na pierwszym miejscuRaport Media&Marketing Polska Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2015

Miesięcznik Media i Marketing Polska ogłosił niedawno aktualne wyniki badania domów mediowych.

Media Concept osiągnął w nich najwyższe oceny w historii. Uzyskaliśmy pierwsze miejsce w większości kategorii:

1. Zadowolenie ze współpracy z domem mediowym
1. Zadowolenie z obsługi klienta
1. Zadowolenie z działań performance marketingu
1. Zadowolenie z oferty ekonometrycznej
1. Innowacyjne podejście do planowania mediów
1. Wysoka jakość usług w planowaniu telewizji
1. Wysoka jakość w planowaniu prasy
1. Wysoka jakość w planowaniu reklamy zewnętrznej
1. Wysoka jakość w planowaniu internetu
1. Zrozumienie idei zintegrowanej komunikacji
1. Oferta kreatywna względem agencji reklamowych

Również w pozostałych kategoriach zdobyliśmy wysokie medalowe pozycje.

W prowadzonych od wielu lat badaniach MMP i Millward Brown oceniającym jakość pracy agencji i domów mediowych są ich klienci. Cenimy wyjątkowe zaufanie, którym nas obdarzyli. Zrobimy wszystko, by nie zawieść go także w przyszłości.