Say hi to hybrid – launch marki lakierów hybrydowych

Firma Nesperta wprowadziła na rynek nową markę lakierów hybrydowych – hi hybrid. To brand skierowany do młodych dziewczyn, które chcą zapewnić sobie świetny i trwały wygląd paznokci bez wychodzenia z domu. Launchowi marki towarzyszył szereg działań, prowadzonych zarówno w ATL, w kanałach social-media, internecie jak i prasie.

Wprowadzeniu hi hybrid na rynek towarzyszyła spójna komunikacja, podkreślająca założenia marki i jej przesłanie. Za przygotowanie strategii mediowej dla marki oraz zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Media Concept.

W powstanie marki i przygotowanie kampanii zaangażowane były również agencje: bna, Grandes Kochonos Digital, GoldenSubmarine, The Polaks, Tailor Made PR, Proxy Media, GoldPosition.pl, Bold.

Inteligentny System Montażu tesa®

We wrześniu rozpoczęła się kampania promująca produkty marki tesa®.

Reklamy promują Inteligentny System Montażu tesa® i szeroką gamę produktów, które sprawiają, że mocowanie przedmiotów jest łatwe, szybkie i bezpieczne. Wśród produktów marki tesa® są m. in. regulowane gwoździe samoprzylepne i śruby samoprzylepne.

Kampania obejmuje emisje w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i dopasowanych do grupy celowej kanałach tematycznych. Uzupełnienie kampanii to emisje spotów w serwisach VoD.

Potrójne działanie, kaszlu usuwanie. Hederasal

Zasięgowa kampania syropu na kaszel firmy Herbapol Wrocław.

Szeroki zasięg reklamy video zapewni telewizja (ponad 100 kanałów) wzmocniona Video On-Line (serwisy VoD i YoTube). Uzupełnienie działań to kontekstowy Display w Internecie oraz wsparcie w wyszukiwarce.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Concept, za kreację agencja Chocolad.

Łukasz Piszczek i KRISPOL w kampanii Gwarancja spokoju

KRISPOL, wiodący polski producent bram, okien i rolet, rusza z ogólnopolską kampanią z udziałem Łukasza Piszczka, Ambasadora marki, a na co dzień zawodnika Borussi Dortmund i Reprezentacji Polski.

Kampania „Gwarancja spokoju” rozpoczyna się promocją w telewizji, następnie przeniesie się w kanały VOD, wsparta zostanie działaniami w Internecie, prasie budowlanej, w radiu RMF FM oraz w sieci salonów.

Kampania 360 stopni została przygotowana we współpracy z agencjami: Chapter1 i Papert Pictures – kreacja i produkcja; Media Concept – planowanie i zakup mediów; Sprawny Marketing i SocialNet – działania w Internecie.

Odnawiaj, ozdabiaj, łącz kolory! Viva Garden!

Logo Altax Viva Garden!

Farby Altax Viva Garden! w kampanii reklamowej.

Altax Viva Garden! to nowa farba dekoracyjna o szerokiej palecie barw. W łatwy sposób pozwala pomalować praktycznie wszystko w ogrodzie: kamień, drewno, metal, terakotę, cegłę, beton etc.

Media Concept odpowiada za działania w telewizji – kampanię spotową i sponsoringi programu Maja w Ogrodzie.