Pośrednik pracy Mondi Polska oferuje pomoc w znalezieniu pracy w Niemczech i podniesienie dzięki temu standardu swojego życia.
Idea kampanii opiera się na opowiedzeniu historii sukcesu pary pracowników, którzy dzięki pośrednikowi znaleźli pracę w Niemczech, przeprowadzili się tam i odmienili swoje życie. Jest to w 100% prawdziwa historia przedstawiona za pomocą spotu reklamowego.
Plan kampanii zakłada dwa cele mediowe – budowanie zasięgu spotu oraz generowanie ruchu na stronie, na której znaleźć można więcej szczegółów z historii pary oraz oferty pracy w Niemczech.
Media, które zostały użyte w kampanii to:
- reklama wideo w serwisie YouTube i sieciach partnerskich
- reklamy graficzne w serwisach z ogłoszeniami o pracy za granicą
- reklamy na smartfonach skierowane do osób zainteresowanych pracą w Niemczech, którzy aktywnie korzystają z aplikacji z wyszukiwarką ofert pracy
- reklama na ekranach LED w środkach komunikacji miejskiej w Poznaniu oraz w pociągach Kolei Wielkopolskich
Dom mediowy Media Concept odpowiada za zakup mediów oraz koordynację działań online i offline.