Banki Spółdzielcze SGB promują kredyt gotówkowy Kredyt+.
Cel kampanii to dotarcie do możliwie dużej liczby osób zainteresowanych kredytem. Taktyczna implementacja tego założenia to skierowanie grupy docelowej na internetową stronę kampanii: KredytPlus.SGB.pl.
Media Concept odpowiada za strategię mediową kampanii, planowanie i zakup mediów, a także za wdrożenie rozwiązań analitycznych na landing page’u kampanii.
Główna oś działań reklamowych to obecność na ostatnim etapie procesu zakupowego, czyli dotarcie do osób aktywnie szukających informacji o kredycie:
- reklamy w wyszukiwarce
- reklamy graficzne kierowane do użytkowników aktualnie zainteresowanych pożyczkami wykorzystujące m. in. zakup programmatic
- reklamy na smartfonach kierowane do osób korzystających z porównywarek finansowych
- taregetowane do grupy mailingi.
W celu poszerzenia zasięgu wykorzystano przekaz video: playery VoD i social media (YouTube, Facebook). By wyjść z przekazem poza online w mediaplanie uwzględniono także kina w miejscowościach z lokalizacjami Banków i emisje spotów w bloku specjalnym.
Dla Banków biorących udział w kampanii przewidziano dodatkowe wsparcie w postaci reklam graficznych przy użyciu zasięgowej sieci reklamowej Google i social media.
W kampanii wykorzystano tylko efektywnościowe modele rozliczeń. Zadbano także o jakość: wykluczając niżej pozycjonowane strony i aplikacje oraz nie wykorzystując reklam irytujących użytkowników, jak pop-upy.
Za kreację odpowiada agencja MenAtWork .