Masz dobry kredyt i jesteś na plusie! Kredyt+ od SGB

Banki Spółdzielcze SGB promują kredyt gotówkowy Kredyt+.

Cel kampanii to dotarcie do możliwie dużej liczby osób zainteresowanych kredytem. Taktyczna implementacja tego założenia to skierowanie grupy docelowej na internetową stronę kampanii: KredytPlus.SGB.pl.
Media Concept odpowiada za strategię mediową kampanii, planowanie i zakup mediów, a także za wdrożenie rozwiązań analitycznych na landing page’u kampanii.

Główna oś działań reklamowych to obecność na ostatnim etapie procesu zakupowego, czyli dotarcie do osób aktywnie szukających informacji o kredycie:

  • reklamy w wyszukiwarce
  • reklamy graficzne kierowane do użytkowników aktualnie zainteresowanych pożyczkami wykorzystujące m. in. zakup programmatic
  • reklamy na smartfonach kierowane do osób korzystających z porównywarek finansowych
  • taregetowane do grupy mailingi.

W celu poszerzenia zasięgu wykorzystano przekaz video: playery VoD i social media (YouTube, Facebook). By wyjść z przekazem poza online w mediaplanie uwzględniono także kina w miejscowościach z lokalizacjami Banków i emisje spotów w bloku specjalnym.

Dla Banków biorących udział w kampanii przewidziano dodatkowe wsparcie w postaci reklam graficznych przy użyciu zasięgowej sieci reklamowej Google i social media.

W kampanii wykorzystano tylko efektywnościowe modele rozliczeń. Zadbano także o jakość: wykluczając niżej pozycjonowane strony i aplikacje oraz nie wykorzystując reklam irytujących użytkowników, jak pop-upy.

Za kreację odpowiada agencja MenAtWork .