Dobre rady w kampanii Otodom

Dom czy mieszkanie? Od dewelopera czy z rynku wtórnego? W centrum czy za miastem? A może w starej, zabytkowej kamienicy? Przed takimi dylematami staje grupa docelowa Otodom (Grupa OLX), serwisu z nieruchomościami. W nowej kampanii podkreślono właśnie zróżnicowaną ofertę dostosowaną do każdego klienta, która jest dostępna w Otodom.

„Kupując lub wynajmując nieruchomość zadajemy sobie szereg pytań i stajemy przed wieloma wyborami. Ile marzeń, tyle możliwości – słyszymy w reklamie. I to prawda, ale niezależnie od preferencji, nawet bardzo nietypowych, wymarzony dom lub mieszkanie znaleźć możemy w naszym serwisie” mówi Agata Polińska, Head of Marketing and C2C Otodom.

Spot, główny format wykorzystany w kampanii, będzie można zobaczyć m.in. w Polsacie, TVN i kanałach tematycznych (np. Domo+ i Discovery), a także na VOD. Otodom działania zaplanował również w social media, a w samym serwisie pojawią się artykuły poradnikowe.

Kreację przygotowała agencja 180heartbeats + JUNG v MATT. Za produkcję odpowiada F25. Media zaplanował i kupił dom mediowy Media Concept.