WYKREOWANIE INNOWACYJNEGO WIZERUNKU

Volkswagen Passat Mapping

PUNKT WYJŚCIA

PRODUKT

Nowy Volkswagen Passat

CELE

Wykreowanie wizerunku nowego Passata jako najbardziej innowacyjnego samochodu w klasie

KONKURENCJA

Obszar innowacyjności komunikacyjnie zawłaszczony przez konkurencję

MIARA SUKCESU

Wzrost wskaźników wizerunku marki

CONCEPT STRATEGICZNY

 

WIZERUNEK

Niestandardowe działania podkreślające komunikat o innowacyjności:
VW Passat Show z mappingiem 3D

ZASIĘG

Silna komunikacja masowa: telewizja, magazyny, OOH, Internet

WYJŚCIE POZA SZUM REKLAMOWY

Konkurs radiowy

 

IMPLEMENTACJA MEDIOWA

previous arrow
Slider1

MAPPING 3D: VW Passat Show

OdtwórzPlay

NIESTANDARD:
Pokazy w centrach handlowych oparte na trójwymiarowej projekcji realizowanej na samochodzie i w jego otoczeniu, dzięki czemu powstały iluzje - od realistycznego ruchu samochodu, przez zmianę otoczenia, po budujące się bądź znikające obiekty

Slider2

BUDOWA WIZERUNKU: Widoczne formaty

INTERNET:
Kontekstowe dopasowanie do tematyki lifestyle, podróże, biznes, społeczeństwo.
Wykorzystywanie kanałów mobilnych

PRASA:
Duże, wizerunkowe formaty

Slider3

ZASIĘG: Niezbędny do budowy wizerunku

Volkswagen Passat outdoor

TELEWIZJA:
Kampania spotowa
OUTDOOR:
Wzmocnienie zasięgu w aglomeracjach przez duże, wizerunkowe formaty

Slider4

KONKURS: Wyjście z szumu reklamowego

Radiowy konkurs „Przetestuj Innowacje” realizowany na antenie i przy współudziale najsilniejszej stacji w grupie mediowej – Radia Zet. Przed uczestnikami konkursu stało trudne zadanie wymyślenia ciekawych innowacji, które widzieliby w nowym VW Passacie

next arrow

WYNIK

 

WIZERUNEK

Wyraźny wzrost wskaźników wizerunku marki (szczególnie tych dotyczących innowacyjności Passata)

ZAINTERESOWANIE

VW Passat Show podczas 12 dni pokazów przyciągnął ponad 80 tys. widzów, a w konkursie radiowym zarejestrowano prawie 2 tys. zgłoszeń

 

 

Agencja kreatywna: Just
Animacja i mapping: Moov
Muzyka i dźwięk: Radlab