WYKREOWANIE INNOWACYJNEGO WIZERUNKU

Volkswagen Passat Mapping

PUNKT WYJŚCIA

PRODUKT

Nowy Volkswagen Passat

CELE

Wykreowanie wizerunku nowego Passata jako najbardziej innowacyjnego samochodu w klasie

KONKURENCJA

Obszar innowacyjności komunikacyjnie zawłaszczony przez konkurencję

MIARA SUKCESU

Wzrost wskaźników wizerunku marki

CONCEPT STRATEGICZNY

 

WIZERUNEK

Niestandardowe działania podkreślające komunikat o innowacyjności:
VW Passat Show z mappingiem 3D

ZASIĘG

Silna komunikacja masowa: telewizja, magazyny, OOH, Internet

WYJŚCIE POZA SZUM REKLAMOWY

Konkurs radiowy

 

IMPLEMENTACJA MEDIOWA

MAPPING 3D: VW Passat Show

Play

NIESTANDARD:
Pokazy w centrach handlowych oparte na trójwymiarowej projekcji realizowanej na samochodzie i w jego otoczeniu, dzięki czemu powstały iluzje - od realistycznego ruchu samochodu, przez zmianę otoczenia, po budujące się bądź znikające obiekty

BUDOWA WIZERUNKU: Widoczne formaty

INTERNET:
Kontekstowe dopasowanie do tematyki lifestyle, podróże, biznes, społeczeństwo.
Wykorzystywanie kanałów mobilnych

PRASA:
Duże, wizerunkowe formaty

ZASIĘG: Niezbędny do budowy wizerunku

Volkswagen Passat outdoor

TELEWIZJA:
Kampania spotowa
OUTDOOR:
Wzmocnienie zasięgu w aglomeracjach przez duże, wizerunkowe formaty

KONKURS: Wyjście z szumu reklamowego

Radiowy konkurs „Przetestuj Innowacje” realizowany na antenie i przy współudziale najsilniejszej stacji w grupie mediowej – Radia Zet. Przed uczestnikami konkursu stało trudne zadanie wymyślenia ciekawych innowacji, które widzieliby w nowym VW Passacie

previous arrow
next arrow
Slider

WYNIK

 

WIZERUNEK

Wyraźny wzrost wskaźników wizerunku marki (szczególnie tych dotyczących innowacyjności Passata)

ZAINTERESOWANIE

VW Passat Show podczas 12 dni pokazów przyciągnął ponad 80 tys. widzów, a w konkursie radiowym zarejestrowano prawie 2 tys. zgłoszeń

 

 

Agencja kreatywna: Just
Animacja i mapping: Moov
Muzyka i dźwięk: Radlab