Przesyłki OLX – nowa kampania serwisu ogłoszeniowego z udziałem Janusza Chabiora

15. lutego wystartowała ogólnopolska kampania OLX , promująca nowe udogodnienie serwisu – przesyłki do paczkomatów i punktów odbioru. Na taką usługę czekało wielu użytkowników.

W najnowszej kampanii OLX podkreśla, że każdy z nas powinien mieć wybór, w jaki sposób odbierze zakupione przedmioty. Może wybrać się po nie osobiście i przy okazji realizować swoje cele, takie jak miłość do poróżowania czy poznawanie nowych osób, albo skorzystać z opcji dostawy do paczkomatów lub punktów odbioru. Rozwiązanie to pozwoli wyjść naprzeciw zarówno fanom dotychczasowego funkcjonowania serwisu, jak i miłośnikom nowoczesnych metod, którzy cenią sobie wygodę.

Opowiedziane historie pokazują różne sposoby odbioru paczek i okoliczności, które temu towarzyszą. Wszystkie łączy ta sama puenta – każdy wybiera to, co dla niego najlepsze i co przynosi mu najwięcej radości.

Ujęcia były kręcone w całej Polsce z wykorzystaniem dronów, dzięki czemu udało się uzyskać filmowy charakter spotów: Nasza najnowsza kampania powstawała w najbardziej rockandrollowych jak dotąd okolicznościach. Całą ekipą wsiedliśmy w busa i wyruszyliśmy w trasę w poszukiwaniu lokacji i  pięknych widoków – mówi Marcin Sienkowski, Head of Marketing w OLX.

Kampanię można śledzić w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych, radiu (m.in. RMF FM, Radio Zet oraz Eska) oraz na platformach VOD. Dodatkowo zaplanowane zostało oklejenie ponad 1200 paczkomatów InPost.

Strategię komunikacji i koncepcję kreatywną projektu przygotowała agencja BBDO. Za produkcję odpowiada Lucky Luciano Pictures. Postprodukcja: Xantus TV, Juice (dźwięk). Reżyseria Tadeusz Śliwa, operator Marek Sanak. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Concept.