WPROWADZENIE MARKI DO MEDIÓW MASOWYCH
PUNKT WYJŚCIA
PRODUKT
Semilac – Lakiery hybrydowe do paznokci
KONKURENCJA
Kategoria rozdrobniona, z działaniami marketingowymi skierowanymi głównie do zaangażowanych użytkowniczek kategorii
CEL
Budowa świadomości wśród użytkowników kategorii – tej szerokiej (lakiery do paznokci), jak i wąskiej (lakiery hybrydowe)
MIARY SUKCESU
Budowa świadomości: Top Of Mind w kategorii
Stworzenie spójnego wizerunku
CONCEPT STRATEGICZNY
ZASIĘG
Koncentracja na mediach pozwalających w krótkim czasie dotrzeć do jak najszerszej części grupy mediowej i wygenerować wysoką liczby kontaktów w celu utrwalenia przekazu
OTOCZENIE PRZEKAZU REKLAMOWEGO
Szerokie wykorzystywanie kontekstów i ich tworzenie
PRZEKAZ
Aspiracyjny komunikat w wizerunkowych formatach reklamowych
IMPLEMENTACJA MEDIOWA
VIDEO: Główny format reklamowy
TELEWIZJA:
Koncentracja na silnej kampanii spotowej (wysoki zasięg i liczba kontaktów)
VOD:
Dobudowanie zasięgu wśród light viewersów TV, targetowanie kontekstowe (kobieta, uroda)
KINO:
Obecność wyłącznie przy filmach kobiecych
BUDOWA WIEDZY: Kontekst modowo-urodowy
INTERNET:
Display i działania performance na stronach kobiecych
PRASA:
Duże, wizerunkowe formaty
NIESTANDARDY: Wyjście z szumu reklamowego
TELEWIZJA:
Lokowanie w programach śniadaniowych i rozrywkowych
RADIO:
Akcja specjalna online
KINO:
Plazmy, Infotixy
WYNIK
ŚWIADOMOŚĆ
Lakiery hybrydowe nr 1 w Polsce*
WIZERUNEK
Wypracowanie spójnego pozycjonowania Semilac
*Kantar Millward Brown 11.2017: 67% użytkowniczek hybryd wybiera lakiery hybrydowe Semilac
Kreacja: Grandes Kochonos Digital