SYSTEMATYCZNE POZYSKIWANIE LEADÓW
PUNKT WYJŚCIA
KLIENT
Inchcape - niezależny międzynarodowy koncern motoryzacyjny, w Polsce lider w sprzedaży marek BMW, Mini, BMW Motorrad
KONKURENCJA
Inne brandy premium oraz non-premium
CEL
Zbieranie leadów dla salonów: samochody nowe, używane, serwis
Wsparcie sprzedaży ecommerce
Budowa wizerunku premium pod kątem wyżej pozycjonowanej grupy docelowej
MIARA SUKCESU
Leady
CONCEPT STRATEGICZNY
KONWERSJE
Planning: koncentracja na mediach nastawionych na dotarcie do osób na ostatnim etapie ścieżki zakupowej
Buying: modele rozliczeń nastawione na działanie użytkowników
Analytics: stałe mierzenie efektów kampanii, także długoterminowe (m. in. różne modele atrybucji)
BRAND SAFETY
Wykluczanie niżej pozycjonowanych placementów
Formaty reklamowe nieirytujące użytkowników
WIDOCZNOŚĆ
Media i formaty omijające adblocki
IMPLEMENTACJA MEDIOWA
ZASIĘG: Display
Zasięgowe sieci reklamowe (m. in. GDN, programmatic, paid social)
Portale dobrane pod kątem tematyki i lokalizacji w regionach dealerów
CALL TO ACTION: Mailingi i search
Działania nakierowane na ostatni etap procesu zakupowego: mailingi wg zainteresowań i wsparcie reklamowe w wyszukiwarce (SEM)
ZASIĘG OFFLINE: Outdoor i radio
Zasięgowy outdoor z wizerunkowymi nośnikami pod kątem kierowców
Dotarcie do kierowców w drive time’ach przez radio
WYNIK
SPRZEDAŻ
15% udziału w sprzedaży nowych BMW w Polsce - najwyższy odsetek spośród wszystkich przedstawicieli BMW w Polsce
20% udziału wśród użytkowników serwisów BMW i Mini
NAGRODY OD KONCERNU BMW
2018: Dealer Roku BMW, Dealera Rok BMW Motorrad, Financial Services oraz Aftersales