SYSTEMATYCZNE POZYSKIWANIE LEADÓW

Reklama Inchcape BMW X3 Tripple Billboard

PUNKT WYJŚCIA

KLIENT

Inchcape - niezależny międzynarodowy koncern motoryzacyjny, w Polsce lider w sprzedaży marek BMW, Mini, BMW Motorrad

KONKURENCJA

Inne brandy premium oraz non-premium

CEL

Zbieranie leadów dla salonów: samochody nowe, używane, serwis
Wsparcie sprzedaży ecommerce
Budowa wizerunku premium pod kątem wyżej pozycjonowanej grupy docelowej

MIARA SUKCESU

Leady

CONCEPT STRATEGICZNY

 

KONWERSJE

Planning: koncentracja na mediach nastawionych na dotarcie do osób na ostatnim etapie ścieżki zakupowej
Buying: modele rozliczeń nastawione na działanie użytkowników
Analytics: stałe mierzenie efektów kampanii, także długoterminowe (m. in. różne modele atrybucji)

BRAND SAFETY

Wykluczanie niżej pozycjonowanych placementów
Formaty reklamowe nieirytujące użytkowników

WIDOCZNOŚĆ

Media i formaty omijające adblocki

 

IMPLEMENTACJA MEDIOWA

previous arrow
Slider1

ZASIĘG: Display

Inchape reklamy display social

Zasięgowe sieci reklamowe (m. in. GDN, programmatic, paid social)
Portale dobrane pod kątem tematyki i lokalizacji w regionach dealerów

Slider2

CALL TO ACTION: Mailingi i search

Inchcape reklamy mailing search

Działania nakierowane na ostatni etap procesu zakupowego: mailingi wg zainteresowań i wsparcie reklamowe w wyszukiwarce (SEM)

Slider3

ZASIĘG OFFLINE: Outdoor i radio

Zasięgowy outdoor z wizerunkowymi nośnikami pod kątem kierowców
Dotarcie do kierowców w drive time’ach przez radio

next arrow

WYNIK

 

SPRZEDAŻ

15% udziału w sprzedaży nowych BMW w Polsce - najwyższy odsetek spośród wszystkich przedstawicieli BMW w Polsce
20% udziału wśród użytkowników serwisów BMW i Mini

NAGRODY OD KONCERNU BMW

2018: Dealer Roku BMW, Dealera Rok BMW Motorrad, Financial Services oraz Aftersales