Media Concept

PolishEnglish
Media Concept

Aktualności

Golf GTI. Lider w nowej odsłonie

W lipcu w telewizji rozpoczęła się wizerunkowa kampania Golfa GTI, samochodu, który jest wzorem całej klasy pojazdów i synonimem ponadczasowego designu, bezpieczeństwa, dynamicznej jazdy oraz oczywiście imponujących osiągów.

Audi Q3 - perfekcja w miejskim stylu

W maju rozpoczęła się kampania marki Audi promująca model Audi Q3 w wersji Prime Edition z silnikiem 2.0 TDI 140 KM.


czytaj więcej…
up! Wielce pakowny, wielce bezpieczny!
W maju rozpoczęła się kampania Volkswagena up!, zwracająca uwagę na zalety (pakowność, bezpieczeństwo) najmniejszego ze wszystkich Volkswagenów.

czytaj więcej…
Innowacyjne myślenie. Innowacyjna oferta.
W kwietniu rozpoczęła się nowa kampania marki Volkswagen, promująca modele w wersjach specjalnych CityLine. Na jej potrzeby przygotowana została seria czterech spotów telewizyjnych dla Polo, Jetty, Tiguana i Passata

czytaj więcej…
Golf 7 samochodem roku 2013!
Najlepsza jakość wykonania, komfort, niskie spalanie i emisje spalin, innowacyjne rozwiązania oraz najwyższy poziom bezpieczeństwa – te cechy sprawiły, że nowy VW Golf został wybrany przez jury Car of the Year samochodem roku 2013.

czytaj więcej…
Wiosną odkrywamy nowe propozycje z Green Factory
Marka Fit&Easy to smaczne i gotowe do spożycia mieszanki sałat, idealna baza do przyrządzania sałatek. Sałaty są starannie wyselekcjonowane, umyte, osuszone i pocięte. Mieszanka pomaga zaoszczędzić czas i ułatwia przygotowanie lekkich posiłków.



czytaj więcej…
Kampania marki Seboradin
Na przełomie marca i kwietnia ruszyła telewizyjna kampania leczniczo-pielęgnacyjnych preparatów do włosów marki Seboradin.

czytaj więcej…
Trzecie miejsce w Badaniu Zadowoleniu Klienta „Grand Check 2012”
Trzecie miejsce w Badaniu Zadowoleniu Klienta „Grand Check 2012”W niezależnym badaniu satysfakcji klientów „Grand Check 2012” przeprowadzanym przez TNS OBOP na zlecenie Press, Media Concept uzyskało wynik znacząco powyżej średniej rynkowej.
czytaj więcej…
Tajemnicza przedpremiera nowego Golfa
Tajemnicza przedpremiera nowego GolfaPrzepis na niestandardowe zaproszenie do salonów? Bierzemy nowy model auta, na który wiele osób czeka, stawiamy go gdzieś w mieście... i przysłaniamy go tak, by nie można było go do końca zobaczyć.
czytaj więcej…
Media Concept laureatem nagrody Effie
Media Concept laureatem nagrody EffieW tegorocznej edycji konkursu Effie Awards kampania Prostalongu „Puste miejsce” zrealizowana przez Media Concept i Euro RSCG zdobyła srebrne Effie w kategorii Leki i suplementy diety.

EFFIE to jeden z najważniejszych konkursów branży reklamowej nagradzający efekty rynkowe uzyskane poprzez kampanie.
czytaj więcej…
<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 5 6 następna > ostatnia >>
Strona 5 z 6