Media Concept

PolishEnglish
Media Concept

O Media Concept

Media Concept to największy polski, niesieciowy dom mediowy specjalizujący się w planowaniu i zakupie mediów. Co nas wyróżnia?

DOŚWIADCZENIE: 
po 19 latach działalności możemy pochwalić się ponad 60 zadowolonymi Klientami i ponad 200 zrealizowanymi kampaniami

ZAPLECZE REKLAMOWE:
  należymy do Grupy Reklamowej JUST, co umożliwia wymianę doświadczeń marketingowych z najlepszymi polskimi firmami z branży reklamowej

KREATYWNOŚĆ:
na bieżąco śledzimy trendy w mediach i staramy się implementować je w kampaniach naszych Klientów

ELASTYCZNOŚĆ:
potrafimy dostosować się do różnych modeli współpracy, a każdy, nawet najmniejszy budżet jest dla nas wyzwaniem

Badania M&MP 2016 – Media Concept na pierwszym miejscu w 11 kategoriach

Trzecie miejsce w Badaniu Zadowoleniu Klienta „Grand Check 2012”Media Concept osiągnął w nich najwyższe oceny w historii w badaniu miesięcznika Media i Marketing Polska, w którym oceniającym jakość pracy agencji i domów mediowych są ich klienci. Uzyskaliśmy pierwsze miejsce w większości kategorii: Zadowolenie ze współpracy z domem mediowym, Zadowolenie z obsługi klienta, Zadowolenie z działań performance marketingu, Zadowolenie z oferty ekonometrycznej, Innowacyjne podejście do planowania mediów, Wysoka jakość usług w planowaniu telewizji, Wysoka jakość w planowaniu prasy, Wysoka jakość w planowaniu reklamy zewnętrznej, Wysoka jakość w planowaniu internetu, Zrozumienie idei zintegrowanej komunikacji, Oferta kreatywna względem agencji reklamowych.
 

Trzecie miejsce w Badaniu Zadowolenia Klienta „Grand Check 2012”

Trzecie miejsce w Badaniu Zadowoleniu Klienta „Grand Check 2012”W niezależnym badaniu satysfakcji klientów „Grand Check 2012” przeprowadzanym przez TNS OBOP na zlecenie Press, Media Concept uzyskało wynik znacząco powyżej średniej rynkowej. Efektem tego Media Concept został trzecim najwyżej ocenianym domem mediowym w Polsce (przebadano 19 domów).
 

Srebrna statuetka dla kampanii Prostalongu „Puste Miejsce” w konkursie Effie Awards 2012


Srebrna statuetka dla kampanii Prostalongu „Puste Miejsce” w konkursie Effie Awards 2012W tegorocznej edycji konkursu Effie Awards kampania Prostalongu „Puste Miejsca” zrealizowana przez Media Concept i Euro RSCG zdobyła srebrną statuetkę w kategorii „Leki i suplementy diety”.

 

I miejsce dla VW Passat Show uzyskane w międzynarodowym konkursie Project Innovation Awards 2012

Zrealizowana przez Media Concept kampania dla VW Passata zajęła I miejsce w międzynarodowym konkursie Project Innovation Awards zrealizowanym w ramach Integrated Systems Europe w Amsterdamie.

I miejsce dla VW Passat Show uzyskane w międzynarodowym konkursie Project Innovation Awards 2012I miejsce dla VW Passat Show uzyskane w miedzynarodowym konkursie Project Innovation Awards 2012

Wysoka ocena w Badaniu Zadowolenia Klienta „Grand Check 2011”

Wysoka ocena w Badaniu Zadowoleniu Klienta „Grand Check 2011”W 2008 roku w Badaniu Zadowolenia Klienta zrealizowanym przez Stowarzyszenie Agencji Reklamowych, dom mediowy Media Concept uzyskał bardzo wysoką pozycję. Klienci docenili przede wszystkim jasną informację o kosztach, możliwości wykorzystania narzędzi badawczych i danych użytecznych w planowaniu mediów oraz duzą siłę zakupową domu mediowego.
 

I miejsce w dwóch kluczowych kategoriach w raporcie Media & Marketing Polska w 2009 roku

I miejsce w dwóch kluczowych kategoriach w raporcie Media & Marketing Polska w 2009 rokuW raporcie Media & Marketing Polska "Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2009" Media Concept zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach: „Zadowolenie ze współpracy z domem mediowym„ oraz „Zadowolenie z planowania”.






 

Tytuł „Gazeli Biznesu” przyznany w 2008 roku przez „Puls Biznesu”

Tytul „Gazeli Biznesu” przyznany w 2008 roku przez „Puls Biznesu”„Puls Biznesu” przyznaje tytuł „Gazeli Biznesu” tym firmom średniej wielkości, które dzięki niezwykle dynamicznemu rozwojowi doskonale dają sobie radę wśród nawet znacznie większych konkurentów. Media Concept uzyskał ten tytuł w 2008 roku.
 

end faq



 

Media Concept uczestniczy w programie Google Partners.
Zdane egzaminy certyfikacyjne Google, uczestnictwo w szkoleniach, stosowanie sprawdzonych i rekomendowanych przez Google metod w prowadzeniu kampanii AdWords przekłada się na jakość prowadzonych działań i podporządkowanie kampanii reklamowych celom marketingowym i biznesowym.