Media Concept

PolishEnglish
Media Concept

Specjal

Idea/ wyzwanie
Celem kampanii była promocja marki Specjal w kontekście sponsorowanej przez nią imprezy „Bitwy pod Grunwaldem”.

Wyzwanie? Kampania miała charakter lokalny co wiązało się z ograniczoną liczbą dostępnych nośników Out of Home. Należało więc poszukać niestandardowych rozwiązań, które zapewnią odpowiedni zasięg, a także wyróżnią przekaz reklamowy.

Rozwiązanie
Cała kampania miała niestandardowy charakter. Wykorzystano w niej mix nośników OOH. W centralnych punktach miasta powieszono siatki wielkoformatowe. Wzdłuż głównych ulic i deptaków zainstalowano Street Banery (obustronne flagi na latarniach usytuowane w ciągu). W pozostałych częściach miastach wykorzystano dostępne billboardy i frontlighty. Na plakacie, w miejscu gdzie widoczna była rycerska zbroja, naklejona została błyszcząca, srebrna folia z nadrukiem. Uzupełnienie kampanii stanowiły jeżdżące po ulicach mobile oraz ustawione w różnych punktach konstrukcje w kształcie kapsla z wbitymi mieczami.

Rezultat
Corocznie pola Grunwaldu, na których odbywa się inscenizacja odwiedza kilkadziesiąt tysięcy ludzi. To jedno z największych wydarzeń kulturowych w Polsce. Specjal dzięki swoim cyklicznym kampaniom utrwalił się w świadomości mieszkańców regionu jako marka aktywna, kultywującą lokalne tradycje  i kojarząca się z rozrywką na wysokim poziomie.

Specjal - mobilSpecjal - Bitwa pod Grunwaldem
Specjal - konstrukcjaSpecjal - reklama
Specjal - bannerySpecjal - siatka