Media Concept

PolishEnglish
Media Concept

Wprowadzenie na rynek nowego VW Polo

Wyzwanie:
Naszym zadaniem było zaprezentowanie nowego VW Polo przy równoczesnym odmłodzeniu jego wizerunku. Dotychczas samochód ten postrzegany był jako solidne niemieckie auto dla starszego klienta.

Rozwiązanie:
Realizacja wyzwania wymagała od nas wejścia w świat grupy docelowej, w związku z czym postanowiliśmy niestandardowo zawłaszczyć przestrzeń miejska. Ponieważ sama ekspozycja samochodu nie jest niczym wyjątkowym i kojarzona jest głównie z ofertą dealerską - odpowiedzią naszą było postawienie na prezentację jakości przez ilość. Karawana 20 samochodów, w topowych wersjach, w wyrazistym kolorze (synergia z autem w komunikacji ATL) – obok tego nie można przejść obojętnie. Uzupełnieniem “żywej” ekspozycji była grafika wypełniająca parkingi oparta o ten sam zabieg: duża liczba, atrakcyjnie wyglądających, Nowych Polo. Świadomie zrezygnowaliśmy z jazd testowych czy “obsługi ekspozycji” przez dealerów - oczekiwany respons miał być oczywisty: „Tak prezentuje się Nowe Polo. Szczegóły w salonach.”

Rezultaty:
Akcja wzbudziła pozytywne emocje w grupie celowej i zyskała uznanie na forach internetowych. Zapadła w pamięć profesjonalistów i dziennikarzy, co znalazło wyraz w pochlebnych publikacjach. Szeroki respons korespondował z zainteresowaniem nowym Volkswagenem Polo i zwiększonym ruchem w salonach oferujących nowe Polo, a sprzedaż modelu przerosła oczekiwania Klienta.

Wprowadzenie na rynek nowego VW Polo - reklama na parkingachWprowadzenie na rynek nowego VW Polo - reklama na parkingach
Wprowadzenie na rynek nowego VW Polo - karawanaWprowadzenie na rynek nowego VW Polo - reklama na parkingach

Wprowadzenie na rynek nowego VW PoloWprowadzenie na rynek nowego VW Polo - reklama na parkingach