Media Concept

PolishEnglish
Media Concept

VW Passat „Innowacje”

Wyzwanie:
Naszym zadaniem było wykreowanie wizerunku nowego VW Passata jako najbardziej innowacyjnego samochodu w swojej klasie. Równocześnie musieliśmy pamiętać, że obszar ten jest komunikacyjnie dość silnie zawłaszczony przez konkurencję

Rozwiązanie:

Aby zrealizować wyzwanie i wpisać się w ideę kampanii standardowe działania ATL (telewizja, magazyny, OOH, internet) wsparliśmy kontekstowymi działaniami w radiu (konkurs) oraz niestandardowymi pokazami w wybranych centrach handlowych (VW Passat Show). Pokazy te opierały się na atrakcyjnej trójwymiarowej projekcji realizowanej na samochodzie i w jego otoczeniu, dzięki czemu mogliśmy stworzyć praktycznie dowolną iluzję – od realistycznego ruchu samochodu poprzez zmianę otoczenia po budujące się bądź znikające obiekty

Rezultaty:
Zrealizowana przez nas kampania przyniosła wyraźny wzrost wskaźników wizerunku marki (szczególnie tych dotyczących innowacyjności modelu), a zrealizowane działania niestandardowe spotkały się z ogromnym zainteresowaniem (VW Passat Show podczas 12 dni pokazów przyciągnął ponad 80 tys. widzów, a w konkursie radiowym zarejestrowano prawie 2 tys. zgłoszeń). Równocześnie przygotowany przez nas event został doceniony nie tylko w  Polsce, ale i za granicą, gdzie zajął pierwsze miejsce w międzynarodowym konkursie Project Innovation Awards 2012 w Amsterdamie.

VW Passat „Innowacje” - trójwymiarowa projekcja reklamyVW Passat „Innowacje” - niestandardowy pokaz w centrum reklamowym
VW Passat „Innowacje” - trójwymiarowa projekcja reklamyVW Passat „Innowacje” - reklama prasowa