Media Concept

PolishEnglish
Media Concept

Aviomarin

Idea/ wyzwanie
Celem kampanii była budowa wizerunku marki jako skutecznego i bezpiecznego leku na chorobę lokomocyjną.
Wyzwaniem był relatywnie niski budżet,  prawne ograniczenia  jakie występują przy promocji tego typu produktów oraz brak strony www.

Rozwiązanie
Postanowiliśmy na kontekst!

W okresie wakacyjnym ruszyła kampania sponsoringowa na antenie radia RMF.FM. Wskazania sponsorskie dołączone były do spotów promujących podróżniczy program „Swoją drogą”. Dodatkowo przeprowadzono konkurs z nagrodami kierujący na specjalnie utworzoną podstronę rmf.fm.

W kampanii Internetowej wykorzystano najpopularniejsze serwisy związane z wakacjami, podróżą i pogodą. Użytkownicy, którzy kliknęli w reklamę byli przekierowywani na podstronę konkursową, co przełożyło się na dużą liczbę zgłoszeń (ponad 3 tysiące chętnych).

W prasie kampania objęła poradniki, magazyny poradniczo-rozrywkowe, magazyny people oraz prasę turystyczną. Cała akcja miała kontekst podróżniczy. Oprócz standardowym formatów reklamowych wykorzystano tzw. apteczki wakacyjne oraz materiały PR.

Ostatnim medium wykorzystanym w kampanii był outdoor. Oprócz wizerunkowej kampanii na nośnikach typu frontlight 6x3, na największych dworcach autobusowych w Polsce przeprowadziliśmy akcję specjalną. Przy zakupie biletu na podróż powyżej 100 km, każda kobieta otrzymywała etui z reklamą klienta. W efekcie rozdano ich 58 tysięcy.

Aviomarin - billboardAviomarin - reklama w Internecie
Aviomarin - reklama na etui do biletówAviomarin - reklama na etui do biletów
Aviomarin - akcja specjalna z RMF FM